Aktualności
ANR: Trzymilionowy hektar sprywatyzowany
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano
- Justyna Radziszewska
- Odsłony: 2897
3 mln ha przekroczył pod koniec czerwca br. stan trwałego rozdysponowania Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z przeniesieniem własności gruntów przez Agencję Nieruchomości Rolnych – poinformował w komunikacie Leszek Świętochowski, prezes ANR.
Podlaska Agroliga 2013
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano
- Justyna Radziszewska
- Odsłony: 1758
Patrycja i Wojciech Pruszkowscy w kategorii rolnicy i Moto-Agro z Białegostoku w kategorii firmy – to oni okazali się najlepsi w tegorocznym wojewódzkim finale konkursu Agroliga. Jego uroczyste podsumowanie odbyło się 10 lipca w Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku. Teraz czekamy na finał krajowy, w którym, bądź co bądź, mamy niemałe osiągnięcia. Czy i tym razem przedstawicielom województwa podlaskiego dopisze szczęście?
VI Światowy Dzień Mleka w Polsce odbył się w Wysokiem Mazowieckiem
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano
- Justyna Radziszewska
- Odsłony: 1690
Wypić litr mleka w niespełna 10 sekund? Tak, to jest możliwe. A udowodnili to mistrzowie konkursu w piciu mleka na czas. Zmagania te, urozmaicone dawką śmiechu, tańca i odrobiną kultury na wysokim poziomie stworzyły wspaniały klimat do zabawy i promocji picia mleka. Potwierdził to również gość specjalny imprezy – Andrzej Piasek Piaseczny.
Podlaska Izba Rolnicza – za ubojem rytualnym
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano
- Justyna Radziszewska
- Odsłony: 1818
W miniony poniedziałek 8 lipca 2013r., kilka dni przed głosowaniem w Sejmie, odbyła się debata w siedzibie Podlaskiej Izby Rolniczej na temat „Dlaczego – za ubojem rytualnym”.
Zarząd Podlaskiej Izby Rolniczej wspólnie ze związkami branżowymi oraz przedstawicielami zakładów mięsnych próbował przekonać parlamentarzystów - dlaczego rolnikom tak bardzo zależy na przyjęciu ustawy dopuszczającej ubój rytualny w Polsce.
Mleczny konkurs właśnie ruszył!
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano
- Justyna Radziszewska
- Odsłony: 1521
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” ruszyła z internetowym konkursem promującym produkty MILKO. Na specjalnie przygotowanej stronie konkursowej www.konkursmilko.pl Internauci mogą tworzyć koszulki nawiązujące do aktualnej kampanii outdoorowej marki. Koszulki z największą liczbą głosów zostaną wyprodukowane i wysłane do swoich twórców. Konkurs jest wsparty szeroką kampanią online. Start konkursu miał miejsce 10 lipca 2013 r.